Csatlakozz
A digitális káosz már itt van

A digitális káosz már itt van

A digitális tér működtetése mind tartalomgyártói, mind pedig felhasználói szempontból egyre nehezebb, miközben mindenki az egyszerűséget hajtja, a userek egyszerűen jól használható környezetet szeretnének.

cont.png

 

A ...

Tiltólistára kerülő hirdetők

Tiltólistára kerülő hirdetők

Az interneten a hirdetők és hirdetések dzsungelében milyen eszközökkel tehetünk rendet?

feketelista.jpg

bs.png

feketelista.jpg

Kiadványok márkavédelme

A reklámipar és a hatalmas digitális hirdetésszolgálók olyan automatikus hirdetési technológiákat ...

A márkabiztonság 5 pontja

A márkabiztonság 5 pontja

Hogyan teremthető a hirdetők számára biztonságos tartalmi környezet, és ezzel egyidejűleg hogyan terjeszthető ki a kiadványok tartalmi minősége a hirdetésekre is?

A hirdetők számára 12+1 pontban határozták meg a kerülendő ...

Az első hazai brand safety felmérés

Az első hazai brand safety felmérés

2019-ben az Indamedia Sales megbízásából a Whitereport elkészítette az első hazai brand safety felmérést. 21 szakértői interjút készítettek, 15 hirdetővel és 6 médiaügynökséggel vették fel a kapcsolatot, hogy kiderüljön, a ...

Van miről beszélgetnünk

Van miről beszélgetnünk

A magyar weben a tartalom lehet színes, egyedi, változatos, izgalmas, újszerű, formabontó, gondolhatunk róla más és mást. A tartalmi környezetről viszont ugyanazt: legyen biztonságos.

shutterstock_557307181.jpg

  • Ha te magad vagy a márka, és elvárod
  • Ha ...
További cikkek