Az interneten a hirdetők és hirdetések dzsungelében milyen eszközökkel tehetünk rendet?
Kiadványok márkavédelme
A reklámipar és a hatalmas digitális hirdetésszolgálók olyan automatikus hirdetési technológiákat fejlesztettek ki, amelyek különböző algoritmusok segítségével érik el a felhasználókat. A hirdetések így dinamikusan követik a felhasználót, bárhol is járjon a neten. Médiatulajdonosi szempontból a hirdető vagy a hirdetés tiltólistára tételével megakadályozhatjuk, hogy a felületünkön oda nem illő, imidzsromboló reklámok jelenjenek meg, egyúttal prémium hirdetőinket is védjük, így a hirdetéseik mellett nem jelennek meg egyéb, oda nem illő trash hirdetések.
#blocklist/blacklist
Ahogy azt az Indamedia Sales a Márkabiztonsági nyilatkozatában közzétette, az általa értékesített kiadványok hirdetési felületein programmatic rendszereken keresztül megjelenő kreatívok folyamatos monitoring alá esnek. A szenzitív kategóriák tiltása mellett a kiadványok saját reputációjukat védik bizonyos hirdetők tiltásával.
Az Indamedia Sales az elmúlt időszak piaci tapasztalatai alapján több száz hirdetői URL-re mutató hirdetést azonosított olyanként, amelyek leggyakrabban nem felelnek meg a hirdetésekkel szemben a jogszabályok, illetve az Indamedia Sales által a prémium kiadványok tekintetében megfogalmazott etikai elvárásokban támasztott követelményeknek.
A lista all-time jellege miatt szerepelhetnek benne olyan url-ek, melyeken már nem érhető el aktív tartalom.
A listát a márkabiztonsági kezdeményezéshez való csatlakozás után e-mailben küldjük önnek.