Csatlakozz

Brand safety kerekasztal az Evolution-ön

Márkabiztonság – nemzetközi trendek, hazai helyzet - címen rendeznek kerekasztal beszélgetést 2019. február 27-én délután 15 óra 50 perctől az Evolution konferencián.

A konferencia résztvevői a felvezető előadásban betekintést kapnak az első hazai brand safety kutatás eredményeibe, a kerekasztal résztvevőivel pedig olyan kérdéseket tisztázunk, mint:

  • Miért a digitális térben erősödött fel a brand safety igénye? Mi a helyzet a non-digital médiában?
  • Egyenszilárdságúak a brand safety elvárások minden médiatípus vonatkozásában?
  • Kinek mit jelent a biztonságos hirdetési közeg?
  • A véletlen együttállás márkabiztonsági kérdés?
  • Ki tudja jobban: a hirdető vagy az algoritmus? Kell választani egyáltalán?
  • Túlbiztosítunk vagy monitorozunk? Hirdetői, ügynökségi és kiadói eszközök és használatuk
  • A brand safety koncepciók és eszközök leginkább hirdetői fókuszúak, az ő márkáikat hivatottak "megvédeni". De hogyan "védik meg" a médiatulajdonosok a saját termékeiket/márkáikat a "nem brand safe" hirdetésektől?

A beszélgetés vezetője Novák Péter (Dentsu Aegis Network), előadója Ziegler Gábor, az Indamedia vezérigazgatója. A kerekasztal résztvevői: Baráth Péter (Vodafone), Faludi Péter (Havas Média), Mérő Ádám (Coca-Cola), Sztárcsevity Andrea (Volvo) és Vági Róbert (Central Médiacsoport).

A bejegyzés trackback címe:

https://brandsafety.hu/api/trackback/id/tr1014656477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása