Csatlakozz

A digitális káosz már itt van

A digitális tér működtetése mind tartalomgyártói, mind pedig felhasználói szempontból egyre nehezebb, miközben mindenki az egyszerűséget hajtja, a userek egyszerűen jól használható környezetet szeretnének.

cont.png

 

A márkabiztonságot 2017-ig mindenki garantáltnak vette, majd a 2017-ben kipattanó Youtube-botrány fenekestül fordította fel a hirdetések világát és a hirdetők világnézetét is. Kiderült, a tartalomszolgáltatóknak, a hirdetőknek, a márkatulajdonosoknak és az ügynökségeknek is tudatosnak kell lenniük, odafigyelve, hogy márkáik, hirdetéseik biztonságos környezetben jelenjenek meg.

A brandsafety azóta jelen van a közbeszédben, de nincsenek konkrétumok, amelyek segíteni tudnák a digitális tér szereplőit. Pedig nagyon fontos, hogy a márkatulajdonosok saját maguk számára keretrendszert alakítsanak ki, a médiatulajdonosok részéről pedig elvárható lenne, hogy tegyenek közzé márkabiztonsági nyilatkozatokat.

dsc_0869.jpg

Fotó: Bődey János/Index

Az Indamedia Sales által kialakított 5 pontos márkabiztonsági segédlet egy javaslatcsomag, amely arra kéri a piaci szereplőket, hogy kezdjenek párbeszédet a márkabiztonságról.

Ziegler Gáborral, az Indamedia Sales társtulajdonos vezérigazgatójával a RTL Klub-on futó Brandmania című műsor készített interjút a kezdeményezés kapcsán.

A műsort az alábbi linken tekinthetik meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://brandsafety.hu/api/trackback/id/tr614801690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása