Csatlakozz

Az IAB is felismerte a márkabiztonság fontosságát

Kérdőívvel fordultak a szakmához

shield.jpg

Az Indamedia Sales kezdeményezésére Magyarországon 2019 a Brand Safety éve, amelynek keretében párbeszédre invitáltuk a hazai média meghatározó szereplőit, a márkákat, a tartalomgyártókat, szakmai szervezeteket és mindenkit, akit érdekel, hogy biztonságos tartalmi környezetben böngésszen neten.

A diskurzus előmozdítása érdekében a White Report (WR) elkészítette az első hazai Brand Safety felmérést, az Indamedia Sales pedig a WR-ral közösen kialakított egy 5 pontos márkabiztonsági segédletet is. Aki bővebben is tájékozódni akar a márkabiztonság hazai állásáról és a kezdeményezés eddigi eredményeiről az a WR kutatásai anyagait itt is átböngészheti.

Most az IAB (a nemzetközi International Advertising Bureau), a digitális hirdetési piac legnagyobb szakmai szervezete is felismerte a márkabiztonság fontosságát, és egy kérdőívvel fordult a szakmához, a céljuk pedig egyértelmű: 2020-ban szeretnének kiadni egy univerzális akciótervet a Brand Safety-re vonatkozóan.

Viszont azoknak, akik már most szeretnék biztonságos környezetben tudni a márkájukat, illetve az ehhez kapcsolódó hirdetéseket, és nem szeretnének még egy évet várni a megoldásra, az Indamedia Sales által értékesített kiadványokon már most is megtehetik, a Quality Placement segítségével akár láthatósági garanciák mellett is.

A bejegyzés trackback címe:

https://brandsafety.hu/api/trackback/id/tr8615305738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.