Márkabiztonság – nemzetközi trendek, hazai helyzet - címen rendeznek kerekasztal beszélgetést 2019. február 27-én délután 15 óra 50 perctől az Evolution konferencián.
A konferencia résztvevői a felvezető előadásban betekintést kapnak az első hazai brand safety kutatás eredményeibe, a kerekasztal résztvevőivel pedig olyan kérdéseket tisztázunk, mint:
- Miért a digitális térben erősödött fel a brand safety igénye? Mi a helyzet a non-digital médiában?
- Egyenszilárdságúak a brand safety elvárások minden médiatípus vonatkozásában?
- Kinek mit jelent a biztonságos hirdetési közeg?
- A véletlen együttállás márkabiztonsági kérdés?
- Ki tudja jobban: a hirdető vagy az algoritmus? Kell választani egyáltalán?
- Túlbiztosítunk vagy monitorozunk? Hirdetői, ügynökségi és kiadói eszközök és használatuk
- A brand safety koncepciók és eszközök leginkább hirdetői fókuszúak, az ő márkáikat hivatottak "megvédeni". De hogyan "védik meg" a médiatulajdonosok a saját termékeiket/márkáikat a "nem brand safe" hirdetésektől?
A beszélgetés vezetője Novák Péter (Dentsu Aegis Network), előadója Ziegler Gábor, az Indamedia vezérigazgatója. A kerekasztal résztvevői: Baráth Péter (Vodafone), Faludi Péter (Havas Média), Mérő Ádám (Coca-Cola), Sztárcsevity Andrea (Volvo) és Vági Róbert (Central Médiacsoport).