Csatlakozz

A Youtube botrány

2017-ben sorra pártoltak el a nagy cégek a Youtube hirdetésektől. Hogy miért? Mert hirdetéseik olyan tartalmak mellett jelentek meg, amelyek mellett ők ezt finoman szólva sem szerették volna. A legnagyobb port az AT&T mobilszolgáltató visszalépése kavarta, akik a becslések szerint a korábbi évben közel 1 milliárd dollárt költöttek el Youtube hirdetésekre.

A Times által kirobbantott botrány komoly arculatvesztést hozott a Google-nek, ugyanis voltak olyan cégek, akik nem csak a videómegosztót, hanem a vállalatóriás egyéb hirdetéskiszolgáló felületeit is bojkottálták.

Forrás: The Guardian

 

A bejegyzés trackback címe:

https://brandsafety.hu/api/trackback/id/tr5814656485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.