Az Indamedia Sales a hazai helyzet első felmérése után iparági kezdeményezést hirdet meg: legyen 2019 a Brand safety éve!
- Az Indamedia Sales és a Whitereport felméréséből kiderült, a hazai hirdetői döntéshozók (marketingvezetők, hirdetőoldali médiaspecialiták és média-ügynökségek) számára a brand safety jelenleg nem szerepel a top3 tervezési szempont közt, miközben a nem kellően tervezett és kivitelezett megjelenések jelentős kárt okozhatnak a hirdetők-nek és a médiatulajdonosoknak egyaránt.
- A megkérdezett hirdetők többsége ugyanakkor alkalmazza a gyakorlatban az elvet, hogy márkáik védelmében kerüljék a nem megfelelő közegben történő megjelenítést, a médiaügynökségek pedig a legújabb technikai megoldásokkal igyekeznek a márkabiztonság ügyfélszintű védelmét biztosítani.
- A megkérdezettek egyetértettek abban, hogy jó lenne iparági szinten definiálni a brand safety térületén az igényeket és lehető-ségeket, és támogatják, hogy az Indamedia kezdeményezésével aktívan foglalkozzon a szakma – sok megkérdezett aktív szerepet is vállal benne, mások pedig szeretnék követni az eseményeket és fejlődni e téren, elkerülendő a kockázatos megjelenéseket.