Csatlakozz

Legyen 2019 a Brand safety éve!

Az Indamedia Sales a hazai helyzet első felmérése után iparági kezdeményezést hirdet meg: legyen 2019 a Brand safety éve!

shutterstock_672069292.jpg

  • Az Indamedia Sales és a Whitereport felméréséből kiderült, a hazai hirdetői döntéshozók (marketingvezetők, hirdetőoldali médiaspecialiták és média-ügynökségek) számára a brand safety jelenleg nem szerepel a top3 tervezési szempont közt, miközben a nem kellően tervezett és kivitelezett megjelenések jelentős kárt okozhatnak a hirdetők-nek és a médiatulajdonosoknak egyaránt.
  • A megkérdezett hirdetők többsége ugyanakkor alkalmazza a gyakorlatban az elvet, hogy márkáik védelmében kerüljék a nem megfelelő közegben történő megjelenítést, a médiaügynökségek pedig a legújabb technikai megoldásokkal igyekeznek a márkabiztonság ügyfélszintű védelmét biztosítani.
  • A megkérdezettek egyetértettek abban, hogy jó lenne iparági szinten definiálni a brand safety térületén az igényeket és lehető-ségeket, és támogatják, hogy az Indamedia kezdeményezésével aktívan foglalkozzon a szakma – sok megkérdezett aktív szerepet is vállal benne, mások pedig szeretnék követni az eseményeket és fejlődni e téren, elkerülendő a kockázatos megjelenéseket.

A bejegyzés trackback címe:

https://brandsafety.hu/api/trackback/id/tr5914655855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.